Webinar voor medisch professionals

Mogelijkheden bij de behandeling van spike-toxiciteit (long covid / post-vaccinatieklachten)

Op dinsdag 14 oktober (van 19:30 tot 21:00 uur) organiseren het Artsen Collectief en het Nederlands Telegeneeskundig Genootschap (NTG) een webinar speciaal voor artsen en andere medische professionals.

Long covid en het postcorona-vaccinatiesyndroom (post-cVS) zijn overlappende ziektebeelden die waarschijnlijk mede worden veroorzaakt door het SARS-CoV-2-spike-eiwit. (Lees: Meer therapeutische mogelijkheden bij long covid en vaccinatieschade – Stichting Artsen Collectief )

Tijdens dit webinar ligt de nadruk op: )

  • Behandelprotocollen
  • Casuïstiek bij long covid en post-cVS
  • Ervaringen uit de brede praktijk van het NTG
  • Achtergrond en samenwerkingsmogelijkheden

Veel mensen kampen met deze klachten. Het NTG beschikt inmiddels over ruime ervaring in de behandeling van deze ziektebeelden.

Wil je meer weten, zelf leren behandelen en adviseren?

Neem dan deel aan deze webinar.

Selecteer een Afleverpunt